A szerződéskötés ügyintézése a vállalkozás papírjaival a Pécsi Vásárcsarnokban lehetséges.
Ügyfélfogadási idő 2023.05.01-től a Pécsi Vásárcsarnokban:
- Szerda – 08.00- 15:00-ig
- Péntek – 08.00 – 12.00 óráig
A szerződés 2. pontja lehetőséget ad Önnek, hogy számláit e-mailen fogadja.
Több módon is eljuttathatja szerződését Társaságunkhoz.:
- postai úton – 7603 Pécs 3., Pf. 158.
- személyesen: a Vásártéren a Mázsaházban leadva
- személyesen: Pécs, Búza tér 8/B. szám alatti Irodaházunk portáján leadva
- személyesen: az új Vásárcsarnok piacfelügyelői irodájában (Pécs, Zólyom u. 4.)
A számlákat mindig a negyedévet megelőző hónap elején küldjük ki Önnek elektronikusan (emailben), vagy postai úton.
Ha megadta e-mail címét, akkor számláját elektronikusan küldjük ki Önnek. Ha nem választotta ezt a lehetőséget, úgy számláját postai úton fogja megkapni.
Számláját a következő módokon egyenlítheti ki a határidő megtartásával:
- banki átutalással a szerződésben megadott számlaszámra:
10402427-00028090-00000009
- pénztárainkban:
- Pécs, Búza tér 8/B.
- Pécs, Zólyom utca 4. – a vásárcsarnok pénztárában nyitva: szerda és péntek 9.00-12.00 óráig
FONTOS!
Csak az aláírt és visszaküldött szerződés alapján áll módunkban számlát kiállítani, és kizárólag a határidőre kiegyenlített számla esetén lesz lehetősége árusítani
Amennyiben kérdése van akár a szerződéssel, az adataival, vagy a számlázással kapcsolatban, kérem keresse a vásártér létesítményfelelősét, Grgurits Péter kollégánkat az alábbi elérhetőségeken. Tel.: +36 20 273 3237 , levelezési cím: grgurits.peter@dev.pvh.hu.